باشگاه استقلال قرارداد کیانوش رحمتی و حمیدرضا رجبی را تمدید کرد. این اقدام در شرایطی انجام شد که از چند روز قبل نیز شنیده می‌شد از میان اعضای کادر فنی سابق استقلال فقط همین دو نفر در کادر جدید باقی خواهند ماند.

دیدار استقلال و ذوب آهن اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین با توجه به تمدید نشدن قرارداد مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی و بهزاد غلامپور به نظر می‌رسد که جواد نکونام باید افراد جدیدی را به عنوان مربی به باشگاه معرفی کند.
هاشمی‌نسب اخیراً در کلاس A نیز شرکت کرد تا از این نظر مشکلی برای همراهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد، اما ظاهراً مسأله او با باشگاه استقلال چیز دیگری است و او باید همچنان منتظر بماند.
پیش‌بینی می‌شد محمد نوازی نیز همچنان در استقلال باشد، اما نام او نیز فعلاً حذف شده و این مربی به همراه رحمتی و رجبی به باشگاه مراجعه نکرده تا قراردادش تمدید شود.
به این ترتیب او را هم باید تا به امروز جدا شده کادر فنی دانست. اما ماجرای بهزاد غلامپور با این دو متفاوت است. غلامپور نه از نظر فنی و نه از حیث مسائل دیگر مشکلی برای حضور روی نیمکت استقلال نداشت، اما به دلیل اینکه مربیان حاضر در کادر فنی استقلال باید حتماً مدرک A داشته باشند، او نیز از کادر فنی استقلال کنار گذاشته شده تا فردی در کادر قرار بگیرد که از مدرک لازم برخوردار باشد.
گفته می‌شود اشکان نامداری نزدیک‌ترین گزینه برای مربیگری در استقلال است و به احتمال زیاد -اگر مشکل غلامپور حل نشود- جای بهزاد غلامپور را خواهد گرفت و دروازه‌بان‌های آبی را تمرین خواهد داد.
به این ترتیب باید دید جای دو مربی جدا شده دیگر چه گزینه‌هایی به باشگاه معرفی خواهند شد. صحبت از اضافه شدن یک مربی ایرانی در کنار یک مربی‌تمرین دهنده خارجی است که هنوز قطعی نشده اما باید به این نکته نیز متوجه بود که نکونام به نزدیکان خود گفته دوست دارد یکی از میان نوازی یا هاشمی‌نسب همچنان در کادر باشد.

کد خبر 866868

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • امیر تاجی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    12 4
    آقای نکونام حیف نیست از تجارب بازیکن های خوب و باکیفیتی مثل مجتبی جباری که خودت هم باهاش هم بازی بودی روی نیمکت استفاده نکنی. آخه کیانوش رحمتی خیلی بازیکن شاخی بوده که تو به عنوان دستیار ازش استفاده میکنی. یعنی بهتر از این نداریم؟!!!!!!!!
  • حمید IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    5 5
    کادر بی بیسواد وبدون مدرک یکی از عوامل از دست دادن قهرمانی استقلال بود فقط شلوغکاری و حاشیه را خوب بلد بودند وتیم را بردند تو حاشیه ونابود کردند جالب اینکه امسال هم میخوان بیایند
  • علی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    6 7
    هیچ وقت یادم نمیره نکونام گفت نه بازیکنی میذارم از تیم بره اینا زحمت کشیدن من افتخار میکنم نامردی هستش من لیست سیاه بدم به باشگاه چی پس شخصیت تو فقط دروغ وناجوان مردی هستش هاشمی نسب خودشو ... میکرد غلامپور همین طور نوازی همین طور جالبه هاشمی نسب بعد هر بازی میرفت کنفرانس استقلال برای چی این قهرمان نمیشد چون همتون نامردی کردید ...
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    8 8
    حیف هاشمی نسب خداوکیلی سوژه خنده خوبیه
  • محمد IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    3 4
    کی میخاییم قدره داشته هامون رو بدونیم.. جباری مجیدصالح آندرانیک طباطبایی طالب لو داریوش یزدانی
  • علی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    6 2
    نکونام بیشتر مواظب صندلی خودشه،،،،که اونم تا هفته سوم از زیرش میکشیم بیرون نه شعور مربیگری داره نه بلده از کا پیتانش دفاع کنه نه کار دیگه ی سرمربی رو بازکنای خوبم به دستور وزیر والبته هلدینگ خلیج فارس که میگفتن مستقل هستش و متوجه شدیم دستش با تیم خاص تو ی کاسه هستش رو شده...
  • خددادکولیوند IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    1 2
    هواداران استقلال حالافهمیدیداقای نکونام که این همه ازش دفاع کردیدفقط فکرپول واسم ورسم خودش است این آقا به جای نتیجه گرفتن فقط دنبال هوچی‌گری وگمراه کردن هواداران بوداگرهفت امتیازدهی جلوبندی درست کارمیکردبه یک امتیازنمیرسیدکه شکننده باشه بعدهیاهوکنه نمیزارن نمیخواهندما قهرمان بشیم هواداران هم خیلی راحت قبول کردند
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    4 4
    پس یعنی غلامپور این همه بالا و پایین می پرید یعنی هیچ یعنی باد هوا شد،🤣
  • ناشناس IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    4 3
    درسته فوتبال حرفه ای شده ولی هوادار استقلال دوست داره هربازیکن ومربی که به استقلال میاد خودش ایستقلالی باشه این باعث میشه بهتربه دل هوادارمیشینه وباتمام قلبش برای تیم بازی میکنه وقتی ازتیم آبی میره به قرمز وبرعکس به نظرم ازجذابیت بازیهای این دوتاتیم کم میکنه واصلا جالب نیست
  • عبدا... IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    0 0
    نکونام همیشه پشت تیمهای مدعی حرکت میکند مثل اینکه بازیکن خوب را نمی‌فهمه